Kompleksowa obsługa informatyczna firm i instytucji, outsourcing informatyczny.
"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my" - Henry Ford, 1923 r.
Na czym polega outsourcing
Outsourcing (ang. outside resource using) - wykorzystywanie zasobów zewnętrznych, zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym procesów niezbędnych dla funkcjonowania własnego przedsiębiorstwa, które zostaną tam zrealizowane efektywniej niż byłoby to możliwe we własnym zakresie. Zwykle dotyczy to zadań pomocniczych, niezwiązanych bezpośrednio z uzyskiwaniem dochodu. Najczęstszą przyczyną wprowadzania praktyk outsourcingowych jest chęć obniżenia kosztów.
Nasza firma specjalizuje się w usłudze outsourcingu informatycznego w segmencie rynku małych i średnich przedsiębiorstw.
W ramach outsourcingu informatycznego świadczymy usługi dostosowane do profilu działalności klienta. Są to między innymi:
Korzyści z zastosowania outsourcingu w firmie
Ze względu na dynamiczny rozwój informatyki, jeden człowiek nie jest w stanie zdobywać na bieżąco specjalistycznej wiedzy na wszystkich jej płaszczyznach. Nasza firma zatrudnia specjalistów w każdej z dziedzin informatyki, którzy bez przerwy doskonalą swoje umiejętności i na bieżąco śledzą wydarzenia na rynku informatycznym.
Uwolnienie zasobów ludzkich wewnątrz firmy, które pozwoli organizacji skoncentrować się na swojej podstawowej działalności, zwiększa wydajność. Redukcja kosztów, firma nie musi inwestować w pracowników oraz w technologię powoduje prostszy dostęp no najnowszych technologii informatycznych, specjalista skierowany do współpracy z firmą korzysta z całej wiedzy zgromadzonej w firmie doradczej.
Etapy wdrażania usługi outsourcingu w firmie
Sposoby współpracy
Interwencje serwisowe - w przypadku zgłoszenia awarii, pracownik firmy przyjeżdża na miejsce awarii i usuwa ją. W tym trybie gwarantowane są dłuższe czasy reakcji oraz wzrasta czas na usunięcie awarii.
Umowa serwisowa - w tym trybie podpisywana jest umowa pomiędzy klientem a naszą firmą. Uzgadnia się liczbę godzin ryczałtowych, stawki oraz czasy reakcji. Uzgodnienia tworzone są pod indywidualne potrzeby klientów. Do takich umów desygnuje się również stałych serwisantów. Umowa taka gwarantuje nieprzerwaną opiekę nad powierzonym sprzętem, a zarazem daje pewność stałych kosztów miesięcznych związanych z opieką techniczną nad sprzętem komputerowym.
K&M SKLEP KOMPUTEROWY
ul. Hetmańska 3K (pasaż handlowy)
telefon 55 235 53 23, 55 233 29 08
fax: 55 235 26 95
e-mail:
dział handlowy: info@kim.elblag.pl
serwis: Serwis@kim.elblag.pl